esmaspäev, 29. mai 2017

II Mis on läinud hästi?




Hästi on läinud see, et arendusprojekti alguses planeeritud tegevused on täidetud. Õpetajad on läbinud koolituse ja on julgemalt hakanud neid teadmisi ka ainetundides kasutama.
Õpetaja kommentaar:
Aga millised pädevuse ja õpiväljundid mina saavutasin? Ma olen julgem interneti ja arvuti/telefoni kasutamisel õppetöös. Ma tean milliseid õppekeskkondasid soovitava tulemuse saavutamiseks kasutada.
Olen seda meelt, et iga koolitus annab mulle uusi teadmisi, oskusi ja võimalusi enesearendamiseks ka peale saadud koolitust. Teatud asjad võtavad minu puhul aega, aga mul on tahtmine uut katsetada ja oma töösse juurutada.
 Meeldisid ülesanded, mida sai koos kolleegidega teha(arvestada tuleb ka teistega, arendab loomingulisust, tekitas avastamisrõõmu-miks mina selle peale kohe ei tulnud).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar